Nya soffor

Har varit så less på min svarta soffa med divan (schäslong, stavning?). Precis ALLA har en sådan soffa, har alltid velat ha vita soffor, tycker det är super snyggt. Dock väldigt opraktiskt, men med en tvättbar klädsel är det helt okey! Köpte två st, en 2 sitsig och en 3 sitsig. Tror det blir kanon snyggt i  lägenheten, ska hämta dom den 31 aug. Blev ju rätt bra, nu fick Andreas ta min soffa eftersom han flyttar snart.
:)

Hittade inga bättre bilder på dom.
Ska bli kul att få köpa nya kuddar! tror jag ska köpa från INDISKA. deras kuddar är ju fina, med härliga mönster och färger... :) :)



Kommer kännas som en helt nytt vardagsrum! och sen tänkte jag (om helena tillåter ;) ) byta ut den svarta EXPEDIT hyllan från ikea som vi har som TV bänk till en vit ? Älskar vitt :)
och även byta ut det svarta TV bordet till ett vitt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback