Shopping shopping

Idag började vi dagen med att gå på Juni backen! Det var super mysigt, älskar sagotåget där man får åka genom olika av astrid lindgrens sagor blandannat Emil i lönneberga Madicken och bröderna lejonhjärta och en massa fler. Man får åka i en liten vagn som sakta rullar fram medans Astrid berättar olika "scener" dom har nämnligen byggt upp små scener ur bökerna, Här tex då ida hänger i flaggstången. Detta är super mysigt, rekomenderas starkt till er med småbarn. :)


Sedan gick vi från djurgården där junibacken ligger in till stan och strosade i affärer. Super kul att gå i andra butiker än umeå, för omväxlingens skull ;) Köpte mig faktiskt en one piece ! En svart från Stadium, skulle vilja köpt mig en riktigt fast det fick bli budget varianten. 600 kr ist för dryga 1000-1500 kr, blev lite billigare.

Är riktigt trött, har gått runt sen 10 imorse, och vi lämnade inte stan förens kl var 6. Blev många timmar i stan, köpte även lite nya smyken på ur& penn som hade stor rea, superbilligt! örhängen 20kr, halsband 30kr. galet att dom kan sälja det så billigt! ;)

Nu ligger jag i hotellsängen, vi har lämnat sthlm och åkt till skövde. För imorgon åker vi till Skara, och där ska vi gå på Skara sommarland! Kuuuul, eller? Haha :) Hoppas det är lika kul som då man var liten, det var länge sen jag var där.

Nu säger jag Godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback