Stockholm

det är jätte konstig, bloggen fungerar inte som den ska på telefonen? går inte att lägga in bilder eller skriva ordentligt. det är därför jag inte gjort några radbyten :) måste nämligen skriva där man lägger in html koder? hjälp någon? jätte tråkigt! nu är vi iallafall i sthlm, vi har kört runt med bilen och spanat in sthlms innerstad. gått en runda runt djurgården, kollat in grönalund och hunnit checka in på hotellet. Inatt sover vi inte mitt i stan, lite utanför smeten. men imorgon byter vi till ett hotell mitt i smeten i stan :) kul, då kanske man hinner med lite shopping ;) tråkigt att jag inte kan bjuda på lite bilder! har massa mysiga kort från hamnen, och från slottet. nu ska jag lägga mig och sova en efterlängtad sömn! imorgon blir det nya äventyr. godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback