Ledig.

Kändes underbart att vara ledig idag! Men inte lika underbart att jag vakna imorse av att det ringde på dörren, innan jag knappt får pår mig några kläder står det tre män i hallen som ska kolla på elementen i lägenheten så vi kan få någon värme. inte nog med att jag ser ut som "hej kom å hjälp mig" så ser det ut som att någon vänt lägenheten upp och ner, Kläder å grejer överallt å över hela vardagsrumsgolvet ligger det papper saxar å andra pyssel grejjer. Fick ju pyssel tvång igår, så scrap-boking lådan åkte fram :-)

inte världens bästa uppvaknande va? Var nog bra att jag blev väckt, har en massa franska å lära mig! 
Idag ska jag och Thomas åka och hälsa på mamma på lassa i lycksele, hon har varit inne å opererat bort hela blindtarmen och en bit av tarmen, det var inte de dom skulle göra egentligen, men då dom öppna upp hennes så såg dom det, att hela blindtarmen var jätte infekterad, massa var å sånt. Så nu vet vi varför hon har haft så himmla ont! Tur att jag har världens bästaste mamma som klrar allt! <3
Massa pussar till henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback