Lycksele

Hälsat på nyopererad mamma på lassarettet, tur att hon är en superwoman och klarar allt! ♥
 


Passade på att gå på dollar å se om dom hade några bra canvas tavlor! Hittade flera stycken, köpte fem stora å 8 små. Så nu jäklar ska det göras julklappar! Måste bara hitta tryckfärg å träckbokstäver, tror att det ska finnas på ett ställe i stan, å om inte annat så tror jag man kan beställa från panduro genom dom :) Imorgon ska jag måla tavlorna vita, just nu är det nallebjörnar och blommor på dom, inte så snyggt kanske. Gunnel trodde jag blivit galen som köpte en massa tavlor med hemska motiv. :) är rädd att jag måste måla 4000 lager för att det ska täcka helt.. Hoppas inte :) vill ha dom färdiga NU! Urkkk... hatar att vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback